קוברה הדברה לוגו

לוכד חולדות בלוד

צריכים לוכד חולדות בלוד?

אצלנו בלבד, הדברה עוצמתית, 🧪 בנוסחה ייחודית!

1000% אחוז הצלחה באחריות.

תיזהרו מהדברה חלטורה.

אל תהססו…

תתקשרו עכשיו!

אנחנו נחסל אותם.

הם דוחים!

הם מציקים!

והם מתרבים!

מחפשים לוכד חולדות בלוד?

כאשר מגלים שמכרסם כגון חולדה או עכבר נכנסו אלינו הביתה לפעמים נוטים להיכנס לפאניקה אך ממש אין צורך. זה נכון שיש להיפטר מהם בהקדם האפשרי, אך למרבה השמחה ניתן לעשות זאת בקלות במידה ואתם מזמינים לוכד חולדות בלוד. מזיקים שונים אוהבים מאוד להיכנס לבתים שלנו ולהישאר שם כמה שיותר. אך למעשה אנחנו כמי שגרים באותם הבתים לא ממש בעניין. הזמנה של חברת הדברה במהירות האפשרית היא קריטית להצלחת הלכידה. במידה וראיתם חולדה צרו אתנו קשר מיד.

לוכד חולדות בלוד
לוכד חולדות בלוד

לוכד חולדות בלוד, 24 שעות לשירותך.

התפקיד של כל לוכד חולדות בלוד 24 שעות הוא להגיע כמה שיותר מהר וללכוד את החולדה. חולדות נמשכות לבתים שלנו מכמה וכמה סיבות, אם ראיתם חולדה בבית מומלץ להזמין לוכד חולדות בהקדם. ההבנה של הסיבה בגינה חולדות נכנסות אלינו הביתה מלכתחילה ומה מושך אותן לשם תסייע לנו למנוע את הכניסה שלהן בעתיד. באופן כללי, חולדות מחפשות שלושה דברים: מזון, מים ומחסה. כל הדברים הללו מצויים בשפע בבתים שלנו: בדרך כלל לא חסר בבית אוכל, ואנחנו דואגים להקל על החולדות את החיים ומשאירים אותו בחוץ; מקומות מסתור יש בבתים שלנו בשפע, ואם לחולדה יש מזל אז היא גם תמצא איזו דליפה בצנרת שתוכל לשתות ממנה מים.

לוכד חולדות לוד

חדש! לוכד חולדות בלוד, מהיום להיום!​​

שרות חדש ומדהים של קוברה הדברה, הזמנת לוכד חולדות בלוד מהיום להיום. נכנסה אליי חולדה הביתה מה לעשות? במידה וזיהיתם שחולדה נכנסה לבית שלכם, קודם כל להירגע. אין צורך להיכנס לפאניקה מיותרת שכן למרבה השמחה לא חסר דרכים להתמודד על חולדות. אנחנו ממליצים בכל מקרה להזמין מדביר הביתה גם אם אתם לא חושבים שמדובר בבעיה רצינית מהסיבה הפשוטה שאין לכם ממש דרך לוודא זאת, ומדביר יוכל להעריך את היקף הבעיה ואת דרך ההתמודדות הנכונה.

לוכד חולדות

רק אצלנו, לכידת חולדות על המקום 24/7 מומלץ.

על המקום לכידת חולדות 24/7 מומלץ. החולדות פולשים לביתנו ומתחברים במקומות מסתור ומחילות שחופרים, ולכן לא תמיד נראה אותם אך נוכל לשמוע את הציוצים והכרסומים שלהן בלילות, ואף נוכל לשים לב לנזקים שהם חוללו בביתנו. ישנן מספר דרכים להדברת חולדות, כאשר חלק מהדרכים מומלצות יותר או פחות וגם תלויות בגודל הבעיה ובהעדפה שלכם לפתרון. נדגיש כי במידה ומדובר בבעיה רצינית יותר מחולדה אחת או שתיים, אתם ממילא חייבים להזמין לוכד חולדות שכן דרך ההתמודדות היא עם רעל, ומדביר עם רישיון הוא היחיד שיכול לפזר רעל באמצעות תיבות האכלה.

לוכד חולדות מקצועי

קוברה הדברה - אוכלים את החולדות, בלי מלח.

מחפשים לוכד חולדות בלוד? אנחנו בחברת קוברה הדברות כאן בשבילכם. אנו מספקים את כל שירותי ההדברות באחריות, ולא ננוח עד פתרון הבעיה. שביעות הרצון שלכם היא הדבר הכי חשוב לנו, ואם החולדות חזרו נחזור גם אנחנו ללא תשלום נוסף.

לוכד חולדות מחיר
קוברה הדברה - אוכלים את כל החולדות.

כך תמנעו כניסה של חולדות הביתה

הדרכים מספר דרכים מומלצות למניעת פלישת חולדות
חשוב לדעת לאחר שהבנו מה מושך חולדות לבית שלנו, קל יותר להבין מהן פעולות המניעה הנדרשות על מנת להקטין את הסיכוי שהן ירצו או יוכלו להיכנס אלינו הביתה:
אחסנו את המזון היטב כאמור, חולדות מחפשות מקורות מזון, ואם המזון שלכם זמין לחולדות אז הבית שלכם הוא המקום המושלם בשבילן. לכן יש לאחסן את האוכל שלכם במקום לא נגיש אליהן ולדאוג שיהיה סגור לחלוטין.
רוקנו את פחי האשפה לעיתים קרובות בהמשך לצורך לאחסן את המזון, יש גם לדאוג לפנות את השאריות ממנו. חולדות אוכלות מזון מפחי אשפה, ולכן נדרש לרוקן את הפחים לעיתים קרובות.
אל תשאירו מקורות מים זמינים חולדות נמשכות למקורות מים, לחות ורטיבות. בבתים שלנו זה בדרך כלל בא לידי ביטוי בנזילות בצנרת, מזגן מטפטף, ברזים פתוחים וכדומה. בעוד שכל אלו דברים שמומלץ לדאוג להם בלי קשר לחולדות, זה בהחלט יסייע לכם בבעיית החולדות.
אטמו כל פתח בבית כל פתח מהבית לחוץ, גם קטנטן הוא פתח אפשרי לחולדה להיכנס פנימה. זכרו כי חולדות יכולות לכרסם את דרכן ולהרחיב פתחים. במידה ושיפצתם את הבית או את התשתיות שלכם וודאו כי לא נשארו פתחים דרכן חולדות יכולות להיכנס.
טפחו את הגינה שלכם חולדות אוהבות להסתתר בעשב שגדל פרא ובאופן כללי בגינות לא מטופחות. כמו כן, הן מסוגלות לטפס על עצים ולהיכנס גם לקומות גבוהות. לכן חשוב לכסח את הדשא ולגזום את העצים באופן קבוע.

המחיר נקבע לפי גודל והשטח אותו תרצו להדביר לצורך הדוגמה מחיר לבית פרטי גדול יותר מהמחיר לדירה בבניין משותף על מנת לדעת כמה זה יעלה לכם כנסו לאתר….

המחיר להדברה המוזמנת מראש יהיה נמוך באופן משמעותי מאשר הדברה המוזמנת מעכשיו לעכשיו יחד עם זאת הדברה הנעשית בשעות הערב והלילה גם תהיה יקרה.
Call Now Button