קוברה הדברה לוגו

לוכד עכברים באור יהודה

צריכים לוכד עכברים באור יהודה ?

אצלנו בלבד, הדברה עוצמתית, 🧪 בנוסחה ייחודית!

1000% אחוז הצלחה באחריות.

תיזהרו מהדברה חלטורה.

אל תהססו…

תתקשרו עכשיו!

אנחנו נחסל אותם.

הם דוחים!

הם מציקים!

והם מתרבים!

קוברה, לוכד עכברים באור יהודה.

אם ראיתם עכבר בבית מומלץ להתקשר ולהזמין לוכד עכברים באור יהודה בהקדם! במידה ויש בבית יותר מעכבר אחד או שניים מומלץ כבר ליצור קשר עם לוכד עכברים באור יהודה. בכל מקרה אל תנסו לעשות זאת בעצמם עכברים מהווים כר פורה לווירוסים חיידקים אתם עלולים הפצע מכך. לפעמים מגיעים אלינו הביתה אורחים לא רצויים, והכוונה שלנו כאן היא לא לקרובי משפחה שלא רצינו לראות אלא מכרסמים למיניהם שמסתובבים לנו בבית. חשוב לדעת שעכברים בבית זוהי בעיה תברואתית והיא חמורה יותר מסתם עניין אסתטי, ולכן במידה וזיהיתם שיש לכם עכבר בבית חשוב ללכוד אותו במהירות האפשרית. 

לוכד עכברים באור יהודה
לוכד עכברים באור יהודה

לוכד עכברים באור יהודה, 24 שעות לשירותך.

התפקיד של כל לוכד עכברים באור יהודה 24 שעות הוא להגיע כמה שיותר מהר וללכוד את העכבר. בעיית העכברים הולכת וגדלה מדי יום בהתאם לקצב ההתרבות שלהם שהוא בהחלט לא קטן. לכן מומלץ מאוד שתפנו כבר עכשיו אל לוכד עכברים ותעשו את הצעד הראשון שיוביל אתכם להפטר אחת ולתמיד מן העכברים ולחיות חיי שקט ושלווה בבית נקי מעכברים. לוכדי העכברים של קוברה הדברה נותנים שירותי הדברה איכותיים מקצועיים וגם יעוץ בחינם. איך בכלל נדע שיש לנו עכבר בבית? אם אתם חושדים שיש לכם עכבר בבית, מומלץ קודם כל לוודא שאתם לא מדמיינים לפני שאתם מתקשרים ללוכד עכברים מדביר או מניחים מלכודות בכל רחבי הבית. ישנן כמה שיטות לזהות נוכחות של עכבר בבית כל הפרטים בטבלה שלפניכם:

לוכד עכברים אור יהודה

חדש! לוכד עכברים באור יהודה, מהיום להיום!​​

שרות חדש ומדהים של קוברה הדברה, הזמנת לוכד עכברים באור יהודה מהיום להיום. האם ניתן לעשות ללכוד עכבר לבד? התשובה לכך היא שתלוי בהיקף התופעה. במידה ויש לכם עכבר אחד בבית או מקסימום שניים אז תוכלו לדאוג להדברה לבד באמצעות מלכודות עכברים מסוגים שונים. שימו לב העכברים מתרבים מהר מאוד והדבר יכול להביא למכת עכברים רצינית, מלכודות פשוטות לא יספיקו ותצטרכו להשתמש בתיבת האכלה. בגלל שתיבת האכלה מכילה רעל, רק מדביר מוסמך יכול להשתמש בה. לכן מומלץ מלכתחילה לפנות למקצוען.

לוכד עכברים

רק אצלנו, לכידת עכברים על המקום 24/7 מומלץ.

על המקום לכידת עכבר 24/7 מומלץ

 

ישנן מספר סוגים של מלכודות כאלו:

  1. מלכודת דבק: משטח עליו מרוח דבק, כאשר מטרת המלכודת היא למשוך את העבר אליה כך שהוא נדבק אליה ולא יכול לזוז. נציין כאן שלא מדובר במלכודת מומלצת במיוחד, שכן עכברים יכולים לכרסם את גפיהם כדי להימלט (כן, זה נורא כמו שזה נשמע) וגם אם הם לא יצליחו לברוח מלכודת זו נחשבת לאכזרית במיוחד.
  2. מלכודת כלוב: מלכודת כלוב / מלכודת דלת היא מלכודת שמושכת אליה עת העכבר באמצעות פיתיון, כאשר ברגע שהעכבר נכנס לכלוב הדלת נסגרת עליו והעכבר נכלא בפנים. זוהי מלכודת מומלצת בעיקר למי שרוצים ללכוד את העכבר ולא להרוג אותו.
  3. מלכודת קפיץ: מלכודת שמושכת אליה את העכבר, וברגע שהוא נוגס בפיתיון נסגר עליו קפיץ שהורג אותו באופן מידי.
לוכד עכברים מקצועי

קוברה הדברה - אוכלים את העכברים, בלי מלח.

לוכד עכברים מקצועי ישתמש במקרים מסוימים בתיבת האכלה. הדברה באמצעות תיבת האכלה. כשיש מכת עכברים רצינית בבית בדרך כלל נשתמש בתיבת האכלה. תיבת האכלה זו תיבת מלאה ברעל שמוצבת במקומות נסתרים, אליה נכנסים העכברים ואוכלים מהרעל. העכברים לא מתים באופן מיידי, אלא רק לאחר כמה ימים כדי שעכברים אחרים לא יבינו מהי סיבת המוות.  העכברים דוחקים אתכם לפינה! עכשיו זה אתם או הם! אין כבר אף אפשרות נוספת. ניסיתם לדחות את פתרון הבעיה ליום אחר. העדפתם להתעלם מן הבעיה ולקוות שהיא תעבור כבר מעצמה, אך לא רק שהיא לא נפתרה מעצמה היא רק הלכה והחריפה וכרגע – הגיעו מים עד נפש! אין ספק לכידת עכברים זה כבר צו השעה עכשיו.

לוכד עכברים מחיר
קוברה הדברה - אוכלים את כל העכברים.

קוברה הדברות - אוכלים את כל העכברים.

קוברה הדברות מספקת שירותי הדברות מכל הסוגים: לוכד עכברים באור יהודה וערים נוספות, הדברת חרקים, חולדות, ג'וקים, פשפשים ועוד. זיהיתם שיש לכם מזיקים בבית? אל תהססו, התקשרו אלינו ומדביר שלנו יבוא אליכם בהקדם האפשרי ויפטר מהם. שימו לב – אנחנו כל כך בטוחים שאנחנו לוכדי עכברים מעולים. שאין לנו שום בעיה להבטיח לכם אחריות מלאה, כך שאינכם מסכנים דבר: אם לאחר לכידת העכברים בבית ובחצר, לא תראו שהעכברים מתרוצצים שוב בביתכם. זכרו קוברה הדברה וסוף לבעיה!

אור יהודה לוכד עכברים
סימנים איך יודעים אם יש עכבר
טריק הפיתיון אתם יכולים להוציא חתיכה קטנה של נקניק ולהניח אותה בחוץ במשך לילה. במידה והנקניק כורסם מעט או שהחתיכה כולה נלקחה (ואין בבית בעל חיים אחר) אז כנראה שיש לכם מכרסם בבית.
סימני צואה ניתן לזהות עכברים לפי הצואה שלהם. גללי עכברים דומים בגודלם וצורתם לגרגר אורז שחור, ובמידה וראיתם כאלה אז ברכות – יש לכם עכבר בבית.
סימני כרסום עכברים נהנים מאוד לכרסם מזון, חוטי חשמל, קירות ולמעשה כל דבר שנקרא בדרכם. במידה וזיהיתם כרסומים כאלו סביר מאוד שיש לכם עכבר בבית.
זיהוי הכי קל לזהות נוכחות של עכבר בבית אם רואים אותו פיזית. כדאי לדעת שעכברים וחולדות די דומים ולפעמים ניתן להתבלבל בניהם, אך חולדות הרבה יותר גדולות (עכברים מגיעים לגודל של עד 4 ס"מ וחולדות כפולות בגודלן) וכן לעכברים יש זנב דק וארוך יותר מגופם.

המחיר נקבע לפי גודל והשטח אותו תרצו להדביר לצורך הדוגמה מחיר לבית פרטי גדול יותר מהמחיר לדירה בבניין משותף על מנת לדעת כמה זה יעלה לכם כנסו לאתר….

המחיר להדברה המוזמנת מראש יהיה נמוך באופן משמעותי מאשר הדברה המוזמנת מעכשיו לעכשיו יחד עם זאת הדברה הנעשית בשעות הערב והלילה גם תהיה יקרה.
Call Now Button