קוברה הדברה לוגו

לוכד עכברים בפתח תקווה

צריכים לוכד עכברים בפתח תקווה ?

אצלנו בלבד, הדברה עוצמתית, 🧪 בנוסחה ייחודית!

1000% אחוז הצלחה באחריות.

תיזהרו מהדברה חלטורה.

אל תהססו…

תתקשרו עכשיו!

אנחנו נחסל אותם.

הם דוחים!

הם מציקים!

והם מתרבים!

קוברה, לוכד עכברים בפתח תקווה.

אם ראיתם עכבר בבית מומלץ להתקשר ולהזמין לוכד עכברים בפתח תקווה בהקדם! חשוב להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה, ולהתמודד עם הבעיה בהקדם האפשרי כדי למנוע סיבוכים ונזקים שכאלה. הבחירה בלוכד היא בחירה חשובה, וכדאי להזמין לוכד עכברים שיהיה מקצועי ובעל רישיון. לשם כך, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על לוכד עכברים בפתח תקווה. עכברים הם מזיקים רווחים שכולם נאלצו לשמוע עליהם ואף להתמודד איתם במהלך חייהם. אך רבים לא מודעים לכמות הנזקים שהם עלול לעשות ולרמות השונות בהן יכולות לפגוע בביתנו במידה ופלשו אליו, ובפתח תקווה במיוחד ישנם רישומים רבים של עכברים בבתים שונים ושל הנזקים שהם עוללו בהם. העכברים מהווים סכנה ברמה הבריאותית לדיירי הבית ועבורנו, מאחר ומדובר בחיות שמסתובבות בזוהמה ובביבים, הן עשויות לשאת מחלות ומאחר ונמצאות בבתינו גם להדביק אותנו להרעיל את האוכל שלנו. מעבר לכך העכברים מסתרים בבתינו ומכרסמים רהיטים בו, וכך עלולים לגרום לנו להפסדים כלכליים ולנזק בתכולת הבית. הנזקים החמורים של העכברים קשורים אף בפגיעה בתשתיות הבית כמו בקווי החשמל. 

לוכד עכברים בפתח תקווה
לוכד עכברים בפתח תקווה

לוכד עכברים בפתח תקווה, 24 שעות לשירותך.

התפקיד של כל לוכד עכברים בפתח תקווה 24 שעות הוא להגיע כמה שיותר מהר וללכוד את העכבר. לכידת עכבר על ידי מי שלא הוסמך יכולה להיות מסוכנת מאוד. עכברים נושאים עליהם חיידקים מסוכנים העלולים להדביק אתכם במחלה קשה. לכן אל תנסו ללכוד עכברים לבד עדיף להזמין לוכד עכברים מקצועי שיודע לעשות את העבודה בצורה אחראית ובטוחה. גרים בפתח תקווה והגעתם לשלב שאתם מחפשים לוכד עכברים? כנראה שהתייאשתם מלתפוס את העכבר שמסתובב לכם בבית בעצמכם ואתם זקוקים למישהו מקצועי, אז איך לוכדים עכבר? כל השלבים לפניכם.

לוכד עכברים פתח תקווה

חדש! לוכד עכברים בפתח תקווה, מהיום להיום!

שרות חדש ומדהים של קוברה הדברה, הזמנת לוכד עכברים בפתח תקווה מהיום להיום. איזה סכנות עשויים לגרום העכברים בביתנו? העכברים בבתינו עשויים לגרום מספר סכנות ונזקים חמורים, בגינם חשוב לקרוא ללוכד עכברי בפתח תקווה בזמן ובהקדם האפשרי. מעבר לסכנות הרגשיות וללחצים שמצב כזה משרה עלינו, ישנם נזקים חמורים שעשויים העכברים לגרום הן לבית ולתשתיותיו והן לנו ולשאר הדיירים. לפניכם מגוון נזקים שעשויים לגרום העכברים, ושכדאי לשים לב אליהם במידה ואתם מתמודדים עם בעיה כזו:

  • נזק לבית עצמו ולרכוש
  • סכנה תברואתי לבני אדם
  • סכנת פציעה ע"י נשיכה 
  • הדבקה במחלה
לוכד עכברים

רק אצלנו, לכידת עכברים על המקום 24/7 מומלץ.

על המקום לכידת עכבר 24/7 מומלץ. הדבר החשוב ביותר  בהזמנת לוכד עכברים היא למנוע חזרתם של העכברים לבית. לכן חשוב זה שכאשר אתם משחררים את העכברים שחררו אותם הכי רחוק שאפשר. לעכברים יש חושים מפותחים ואם תשחררו קרוב מדי לביתכם הם יחזרו שוב ואתם לא רוצים שזה יקרה. הדבר השני הוא לאטום את כל הסדקים ואת כל הפתחים שיש בביתכם על מנת שהעכברים לא יצליחו להיכנס, עוד דבר שיכול לעזור זה שבמידה ויש לכם גרוטאות ליד הבית, מומלץ לפנות אותם ולהשאיר את השטח שמסביב לביתכם נקי. גרים בפתח תקווה, מיואשים מלתפוס עכברים, מי יכול לעזור לנו? תוכלו לדבר עם חברת קוברה הדברה. אנחנו מומחים בהדברות מכל הסוגים ותוכל לעזור לכם למגר את תופעת העכברים אחת ולתמיד.

לוכד עכברים מקצועי

קוברה הדברה - אוכלים את העכברים, בלי מלח.

במידה ואתם מתמודדים עם בעיית עכברים ומעוניינים לשים לה סוף, צרו קשר עם חברת קוברה הדברות. מדובר בחברה בעלת ותק וניסיון, שתשמח לעמוד לשירותכם ותבטיח שירות מקצועי ביותר ואדיב. בעקבות כל הנזקים שהעכברים חושפים אתכם אליהם, מומלץ לא להתמהמה. חברת קוברה הדברות תבטיח שירות מהיר ונגיש, שיטפל בבעיה במלוא הרצינות והמקצועיות שקיימת כיום בשוק. בין אם אתם מעוניינים בהדברה כימית העושה שימוש ברעלים ובין אם אתם מעוניינים בהדברה אורגנית, הדברה ירוקה שאינה עושה שימוש ברעלים חזקים. התקשרו אלינו לקוברה הדברה ונטפל בבעיית המכרסמים שלכם על הצד הטוב ביותר. הדברת עכברים של קוברה הדברה מרחיקה את העכברים לצמיתות.

לוכד עכברים מחיר
קוברה הדברה - אוכלים את כל העכברים.

איך לוכדים עכברים שלב אחר שלב:

סוג הסבר
זיהוי

לפני שאתם מזמינים לוכד, נסו להבין מה המסלול של אותו עכבר. עכברים בדרך כלל נוטים לעשות את צרכיהם באותו המקום שבו הם אוכלים, לכן המקום שבו אתם רואים גללים קטנים ושחורים - מדובר בצואת עכברים וזה המקום אליו מגיעים העכברים בלילה בכל פעם מחדש.

אחרי שהבנתם לאן העכברים מגיעים, אתם צריכים להבין מה בדיוק המסלול שאותו העכברים עושים. אפשר לפזר אבקה לבנה באזור שבו אתם חושבים שהעכברים עוברים ולמחרת תוכלו לראות האם ישנן טביעות רגליים באבקה כך שתוכלו לזהות לאן העכבר הלך ולבסוף לגלות את נקודת המסתור של אותו עכבר.

אם הצלחתם לגלות את נקודת המסתור זה מעולה, אבל שימו לב להיזהר כשאתם עושים זאת מכיוון שאם העכבר עולה עליכם שמצאתם את מחבואו הוא עלול לחפש לו מקום מסתור אחר, ואז כל מה שעשיתם בשביל זה פשוט ילך לפח. אין חובה למצוא את נקודת המחבוא, רק להבין מהי הדרך שהעכברים עושים, כל עוד לא תמצאו את מקום המסתור העכברים יישארו שם ויקלו עליכם למצוא אותם.

חשיבה נכונה לאחר שהבנתם מהו המסלול של אותו עכבר, עליכם לחשוב נכון על מנת לתפוס אותו ושמעשה זה אינו יפליל אתכם. עליכם להבין באילו מקומות אפשר להבין שהעכבר היה (אם מצאתם גללים בארון כלשהו סימן שהעכבר היה שם, וכנראה יחזור לשם שוב) ולהניח מלכודות שיתפסו את אותו עכבר. שימו לב שאם יש עוד עכברים בבית, רוב הסיכויים שהעכברים שמסתובבים הם העכברים הבוגרים יותר, העכברים הקטנים לרוב נשארים במחבוא ואינם יוצאים ממנו.
התקפה

חשוב לדעת שעכברים אינם הולכים באזור פתוח, בדרך כלל הם יהיו צמודים לקירות, פינות ומעברים נסתרים, לכן אתם צריכים להניח את המלכודות ממש באזורים שהעכברים עוברים על מנת שתוכלו לתפוס אותם. שימו לב שהעכברים, במיוחד העכברים הבוגרים אינם הולכים בקבוצות אלא מתפזרים, חשוב שתטמנו כמה מלכודות על מנת לתפוס את כולם תוך זמן קצר.

אחרי שפיזרתם את המלכודות תהיו ערוכים עם חומרי הדברה חזקים שתוכלו לשים במקומות המחבוא ששם נמצאים העכברים הקטנים, שכמו שאמרנו אינם זזים ממקום מחבואם ומחכים להוריהם שיחזרו. ברגע שתניחו חומרי הדברה עם ריח חריף וחזק זה יגרום לכל העכברים שנשארו לברוח.

צמצום התופעה למרות שהעכברים הבוגרים נתפסו, עדיין צריך להוציא מהבית גם את העכברים הקטנים, מכיוון שאותם עכברים נמצאים בדרך כלל המקום מחבואם הם לא יודעים איך לצאת מן הבית ולכן כדאי "לעזור" להם ולהמשיך לשים מלכודות באזור המחבוא על מנת שהעכברים ייתפסו ותוכלו לשחרר אותם באזור שבו שחררתם את המשפחה שלהם. תוכלו להשתמש בחומר כמו נפטלין שהוא חומר שמפחיד ומרחיק עכברים מהבית, אבל תיזהרו שילדיכם ובעלי החיים שגרים בביתכם לא יבואו במגע עם חומר זה מכיוון והוא חומר רעיל.

המחיר נקבע לפי גודל והשטח אותו תרצו להדביר לצורך הדוגמה מחיר לבית פרטי גדול יותר מהמחיר לדירה בבניין משותף על מנת לדעת כמה זה יעלה לכם כנסו לאתר….

המחיר להדברה המוזמנת מראש יהיה נמוך באופן משמעותי מאשר הדברה המוזמנת מעכשיו לעכשיו יחד עם זאת הדברה הנעשית בשעות הערב והלילה גם תהיה יקרה.
Call Now Button